support@baratrav.se

BaraTrav startar inte efter senaste uppdateringen. Vad gör jag?

I detta undantagsfall behöver du vidta följande åtgärder Öppna utforskaren Navigera till C:\Användare\<Användarnamn>\AppData\Local\Apps Mappen användare kan hos vissa heta ”Users” Radera mappen ”2.0” Logga in på ditt konto hos BaraTrav.se – Mitt konto Gå...

Skicka en systemfil till supporten

Starta BaraTrav och öppna fildialogen. Kopiera sökvägen till mappen Det gör du genom att klicka i ”adressfältet” och sedan högerklicka och välja kopiera Gå till det program eller den webbsida du använder för att skicka mail Ange support@baratrav.se som mottagare Välj...

Jag får ett fel när jag öppnar ett gammalt system. Vad gör jag?

Inför varje ny version testas en mängd sparade system för att se att dessa går att öppna och använda i den nya versionen. Det finns dock alltid en möjlighet att någonting har missats som gör att ett specifikt system stöter på ett fel som gör att just det systemet inte...